Nu måste jag skärpa mig!!!

Det här fungerar ju inte, att ha en blogg om man inte skriver nåt där alltså, det är ju lite meningslöst,
eller hur?
Och nu när käre sambon dessutom börjat med en han oxå, och redan gjort fler inlägg än jag, då får det vara nog!!!
Kanske t.o.m Birgitta-vännen blir lite nöjdare när hon tittar hit nästa gång, och upptäcker att det hänt nåt ;)

Satt i telefonen med henne häromveckan och hade hela köksbordet fullt med decoupage-alster, halvfärdiga saker och färdigutklippta servett-detaljer (små rosor) som skulle sättas på kanten på en skål.
Rätt som det var så andades jag till lite för häftigt och hade små rosor över hela bordet, började helt sonika samla ihop alla små rosor, alltmedans jag fortsatte prata på i telefonen...
Och när jag tittade till på mina ihopsamlade rosor så hade jag lyckats få till dom som ett hjärta!!!

Och kom inte och påstå att jag har många projekt på gång samtidigt, det ser bara så ut.

Nu har jag äntligen fått till det, tror jag, så jag passar på att göra ett inlägg till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0