Jag är så himla nöjd!!!

Efter att som vanligt ha jobbat, (det är ju söndag), och sedan hälsat på min käre sambo och konstaterat att han efter omständigheterna har det hyfsat på USÖ, så for jag till Eskilstuna för att hämta ett "nytt" köksbord till vårt kök i den nya lägenheten.

Tänkte ta hjälp av sonen eller dottern imorgon för ett kort, nu är det lite sent... Hur som helst, det blev bara så perfekt, och jag är så himla nöjd!!! Att jag sen "fick" det för 700:- med fyra köksstolar till, gjorde ju inte saken sämre!!!

Sonen hjälpte till att bära upp det och skruva ihop det, jag skurade rent det, och nu står det på plats!!! Så Birgitta och Putte är nu välkomna att hämta både köksbord (det gamla alltså) och Emmelies gamla skrivbord som hon inte ville ha i den nya lägenheten, "för det passade inte in".

Nej, nu ska jag krypa ner i den stora tomma sängen och hoppas på att katterna kommer och håller mig sällskap, för det är väldigt tomt när man är van att vara två däri.
Nattinatti!


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vad duktig du är på att skriva här nu...:o)

2010-05-19 @ 10:06:51
URL: http://pysseltrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0