Svaret på Utmaningen kommer här;


Här kommer reglerna:
1. Gå in i dina bilder
2. Gå till sjätte mappen
3.Välj den sjätte bilden
4.Visa bilden på bloggen,och skriv något om den
5.Invitera sex nya att vara med på utmaningen
6.Länka till dom och låt dom veta att dom är utmanade

Bilden är från sonen Daniels sista skolavslutning i grundskolan förra sommaren, en mycket lycklig (lyckad) dag i hans liv.


Och eftersom jag är alldeles ny här i bloggvärlden så har jag ju inte så många att länka till, så det hoppar jag över, det var mycket nog bara att fixa detta.
Nu måste hjärnan vila lite, så den klarar av lite mer, då kommer det bilder på decoupagade hjärtaskar, de blev klara alldeles lagom till Alla Hjärtans Dag ;)

Kram på er allihop, och ett speciellt tack till min tålmodige vän Birgitta, för att Du står ut med att försöka lära mig nästan det omöjliga ;)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Du har fått en utmaning av mig...

2009-03-02 @ 13:33:06
URL: http://pysseltrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0